ג'ומלה! ישראל תכנים וסקירות דיעה אישית מציעי שירותים על ג'ומלה – על איכות וכמות
מציעי שירותים על ג'ומלה – על איכות וכמות

מציעי שירותים על ג'ומלה – על איכות וכמות מציעי שירותים על ג'ומלה – על איכות וכמות חם

שמתי לב בתקופה האחרונה (ואולי בעצם תמיד זה היה ככה), יש זרם של שאלות על המערכת ע"י כאלה שמציעים את שירותיהם כבוני/מפתחי אתרים בג'ומלה.

אין בעיה לא לדעת דברים על המערכת, וללמוד תוך כדי תנועה, אבל עושה הרושם שככל שהפופולריות של המערכת עולה, ככה כמות מציעי השירותים שאינם מכירים את המערכת מספיק עולה, ורמת השאלות של אותם מציעי שירותים הולכת ויורדת.   עד כדי שאלות של דברים אלמנטריים ובסיסיים.

יש שיטענו שהתופעה הזאת פוגעת בשם של המערכת, מפני שאותם מציעי שירותים "מאשימים" את המערכת בחוסר הידע שלהם (בפרט בפני הלקוחות שלהם).   להערכתי, זה יכול לגרום לתופעה כזאת, אבל לאורך זמן האיכות של המערכת עולה על רמה נמוכה של מציעי שירותים.

לדוגמא מקרה שקרה לי לא מזמן:
הגיע אלי לקוח עם אתר די מורכב, וסיפר לי שהוא פנה למציעי שירותים שאחד מהם ששאל אותו "האתר אמור להיות בעברית?", ענה להם "כן", אמרו לו "אי אפשר לעשות כזה דבר בעברית!".
לאחר מכן, הוא הגיע אלי ונכון להיום האתר בשלבי פיתוח אחרונים בעברית מלאה.

בסופו של עניין, השוק עושה את הפעולה שלו, ולהערכתי תמיד ישארו הלא או הפחות מקצועיים שמציעים שירותיים במחירים כאלה ואחרים (לרב נמוכים), והיותר מקצועיים שידרשו ויקבלו תמורה עבור איכות העבודה שלהם.

ואפשר אולי אף לטעון להרחיב ולציין שכל שוק האינטרנט, בפרט הישראלי עובד ככה.

 

! הטור הזה הינו דעה אישית של הכותב.

Powered by JReviews
 

ג'ומלה!ישראל בפייסבוק ג'ומלה!ישראל בטוויטר ג'ומלה!ישראל בגוגל+

Powered By JFBConnect

אחסון בחסות: